دوره و شماره: دوره 7، شماره 28، زمستان 1394، صفحه 59-77، صفحه 1-154  XML

1

شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی مدیریت دانش سازمانی بارویکرد مدل سازی تفسیری-ساختاری (مورد مطالعه ادارات مرکزی بانک مسکن)

مدیریت کسب و کار
صفحه 1-21
علیرضا عدلی؛ طهمورث سهرابی

2

بررسی تاثیر رعایت عدالت در ارائه خدمات بر رضایت مشتری با نقش میانجی اعتماد و ارزش ادراک شده در بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی مشتریان بانک سپه در شعب شمال شهرتهران)

مدیریت کسب و کار
صفحه 23-39
هرمز مهرانی؛ منصوره صادقی

3

بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر میل به ماندگاری کارکنان در سازمانها و ادارات دولتی ( مطالعه موردی شهرستان ایلام)

مدیریت کسب و کار
صفحه 41-57
ناصر آزاد؛ محسن صیدی؛ بهمن نقدی

4

ارائه مدل پویای تصمیم گیری سرمایه گذار در شرایط زیان با استفاده از PLS

مدیریت کسب و کار
صفحه 59-77
محمداسماعیل فدائی نژاد؛ محمدرضا حمیدی زاده؛ راضیه سادات موسوی

5

تاثیر فناوری اطلاعات در مدیریت کسب و کار با ارایه تدوین طرح کسب و کار (Business Plan)

مدیریت کسب و کار
صفحه 79-88
محمدرضا حسین زاده مقدم

6

بررسی رابطه بین استقرار سیستم های مدیریت دانش و تعالی سازمانی مطالعه موردی: اداره کل تعاون استان تهران

مدیریت کسب و کار
صفحه 89-110
علیرضا امیرکبیری؛ حمید صادقی

7

بررسی تأثیر ابعاد گوناگون هدیه تبلیغاتی برقصد خرید (مورد مطالعه؛ برندهای سامسونگ، اسنوا، اپل و دل)

مدیریت کسب و کار
صفحه 111-132
مصطفی قاضی زاده؛ ناصر یزدانی؛ مرضیه مصطفایی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.