فرنودیان, پریسا, ابولمعالی, خدیجه, هاشمیان, کیانوش. (1398). پیش بینی جهت گیری مثبت نسبت به مدرسه بر اساس یادگیری اجتماعی- هیجانی و رابطه والد-فرزند با میانجیگری ساختار انگیزشی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(32), 4-4.
پریسا فرنودیان; خدیجه ابولمعالی; کیانوش هاشمیان. "پیش بینی جهت گیری مثبت نسبت به مدرسه بر اساس یادگیری اجتماعی- هیجانی و رابطه والد-فرزند با میانجیگری ساختار انگیزشی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8, 32, 1398, 4-4.
فرنودیان, پریسا, ابولمعالی, خدیجه, هاشمیان, کیانوش. (1398). 'پیش بینی جهت گیری مثبت نسبت به مدرسه بر اساس یادگیری اجتماعی- هیجانی و رابطه والد-فرزند با میانجیگری ساختار انگیزشی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(32), pp. 4-4.
فرنودیان, پریسا, ابولمعالی, خدیجه, هاشمیان, کیانوش. پیش بینی جهت گیری مثبت نسبت به مدرسه بر اساس یادگیری اجتماعی- هیجانی و رابطه والد-فرزند با میانجیگری ساختار انگیزشی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1398; 8(32): 4-4.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.