. (1398). اثر بخشی آموزش مداخله شناختی-هیجانی-اجتماعی حافظه فعال بر بهبود تنظیم شناختی هیجان دانش‌آموزان دختر پایه پنجم دبستان‌های تهران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(47), 39-66.
. "اثر بخشی آموزش مداخله شناختی-هیجانی-اجتماعی حافظه فعال بر بهبود تنظیم شناختی هیجان دانش‌آموزان دختر پایه پنجم دبستان‌های تهران". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12, 47, 1398, 39-66.
. (1398). 'اثر بخشی آموزش مداخله شناختی-هیجانی-اجتماعی حافظه فعال بر بهبود تنظیم شناختی هیجان دانش‌آموزان دختر پایه پنجم دبستان‌های تهران', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 12(47), pp. 39-66.
. اثر بخشی آموزش مداخله شناختی-هیجانی-اجتماعی حافظه فعال بر بهبود تنظیم شناختی هیجان دانش‌آموزان دختر پایه پنجم دبستان‌های تهران. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1398; 12(47): 39-66.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.