هدایت نظری, فائزه, دهدشتی شاهرخ, زهره, نعمتی‌زاده, سینا. (1398). شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر تجربه‌مشتریان به روش ماتریس اثرات متقابل (مورد مطالعه: خرده‌فروشی‌های الکترونیکی ایران). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(44), 194-214.
فائزه هدایت نظری; زهره دهدشتی شاهرخ; سینا نعمتی‌زاده. "شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر تجربه‌مشتریان به روش ماتریس اثرات متقابل (مورد مطالعه: خرده‌فروشی‌های الکترونیکی ایران)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11, 44, 1398, 194-214.
هدایت نظری, فائزه, دهدشتی شاهرخ, زهره, نعمتی‌زاده, سینا. (1398). 'شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر تجربه‌مشتریان به روش ماتریس اثرات متقابل (مورد مطالعه: خرده‌فروشی‌های الکترونیکی ایران)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(44), pp. 194-214.
هدایت نظری, فائزه, دهدشتی شاهرخ, زهره, نعمتی‌زاده, سینا. شناسایی و تحلیل عوامل موثر بر تجربه‌مشتریان به روش ماتریس اثرات متقابل (مورد مطالعه: خرده‌فروشی‌های الکترونیکی ایران). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1398; 11(44): 194-214.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.