خرمالی, آیلین, معظمی, مجتبی. (1398). بررسی رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی بر اعتمادسازی مشتریان در استفاده از خدمات آنلاین بانک گردشگری (نمونه: شهر تهران). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(44), 109-130.
آیلین خرمالی; مجتبی معظمی. "بررسی رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی بر اعتمادسازی مشتریان در استفاده از خدمات آنلاین بانک گردشگری (نمونه: شهر تهران)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11, 44, 1398, 109-130.
خرمالی, آیلین, معظمی, مجتبی. (1398). 'بررسی رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی بر اعتمادسازی مشتریان در استفاده از خدمات آنلاین بانک گردشگری (نمونه: شهر تهران)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 11(44), pp. 109-130.
خرمالی, آیلین, معظمی, مجتبی. بررسی رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی بر اعتمادسازی مشتریان در استفاده از خدمات آنلاین بانک گردشگری (نمونه: شهر تهران). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1398; 11(44): 109-130.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.