الهام پور, فوزیه, گنجی, حمزه, ابوالمعالی الحسینی, خدیجه. (1397). الگوی علٌی تبیین پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سوٌم تجربی براساس سرسختی وادراک محیط کلاس با میانجیگری درگیری تحصیلی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14(57), 1-1.
فوزیه الهام پور; حمزه گنجی; خدیجه ابوالمعالی الحسینی. "الگوی علٌی تبیین پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سوٌم تجربی براساس سرسختی وادراک محیط کلاس با میانجیگری درگیری تحصیلی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14, 57, 1397, 1-1.
الهام پور, فوزیه, گنجی, حمزه, ابوالمعالی الحسینی, خدیجه. (1397). 'الگوی علٌی تبیین پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سوٌم تجربی براساس سرسختی وادراک محیط کلاس با میانجیگری درگیری تحصیلی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14(57), pp. 1-1.
الهام پور, فوزیه, گنجی, حمزه, ابوالمعالی الحسینی, خدیجه. الگوی علٌی تبیین پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سوٌم تجربی براساس سرسختی وادراک محیط کلاس با میانجیگری درگیری تحصیلی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1397; 14(57): 1-1.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.