هلالی فرد, مجید, وظیفه دوست, حسین. (1397). شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات اینترنتی شرکت مخابرات (مطالعه‌ای بر مشتریان مخابرات شهرستان سبزوار). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10(39), 173-199.
مجید هلالی فرد; حسین وظیفه دوست. "شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات اینترنتی شرکت مخابرات (مطالعه‌ای بر مشتریان مخابرات شهرستان سبزوار)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10, 39, 1397, 173-199.
هلالی فرد, مجید, وظیفه دوست, حسین. (1397). 'شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات اینترنتی شرکت مخابرات (مطالعه‌ای بر مشتریان مخابرات شهرستان سبزوار)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 10(39), pp. 173-199.
هلالی فرد, مجید, وظیفه دوست, حسین. شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان از خدمات اینترنتی شرکت مخابرات (مطالعه‌ای بر مشتریان مخابرات شهرستان سبزوار). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1397; 10(39): 173-199.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.