. (1397). تأثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: آژانس های مسافرتی شهر تبریز). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14(28), 61-78. doi: 1026
. "تأثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: آژانس های مسافرتی شهر تبریز)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14, 28, 1397, 61-78. doi: 1026
. (1397). 'تأثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: آژانس های مسافرتی شهر تبریز)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 14(28), pp. 61-78. doi: 1026
. تأثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: آژانس های مسافرتی شهر تبریز). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1397; 14(28): 61-78. doi: 1026


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.