1.

A Comparative Study of Self-Supervision and the Self-Efficacy of Iranian EFL Teachers and Those of Intermediate Adult Learners

دوره 3، شماره 1، بهار 2013، صفحه 43-57
Hajar Khanmohammad؛ Mandana Mottaghi

2.

Autonomous Learning and Teaching in Foreign Language Education

دوره 2، شماره 1، تابستان 2013، صفحه 105-120
Fatemeh Mollaei؛ Mohammad Javad Riasati

3.

EFL Students’ Attitudes towards Self-Access Language Learning Centers (SALC): The Case of Iranian ESP Students

دوره 4، شماره 9، زمستان 2011، صفحه 64-96
Farzaneh Javdani؛ Hamid Reza Mahboudi؛ Naser Ghafoori؛ Amelia BT. Abdullah

4.

Employee Job Autonomy and Control in a Restructured Extension Organization

دوره 2، شماره 4، زمستان 2012، صفحه 277-283
Mary S. Holz-Clause؛ Vikram Swaroop Chandra Koundinya؛ Nancy K. Franz؛ Timothy O. Borich

5.

Investigating a Systematic Approach to the Promotion of EFL Learners’ Autonomy

دوره 5، شماره 1، زمستان 2015، صفحه 17-31
Hossein Rahmanpanah؛ Zia Tajeddin

6.

Iranian EFL Learners’ Perception of Autonomous Language Learning in Language Classrooms

دوره 4، شماره 1، تابستان 2015، صفحه 129-144
Sohrab Azizi

7.

On the effect of self-motivation instruction on the language learners belief on autonomy

دوره 4، شماره 1، پاییز 2016، صفحه 41-51
Seyyed Taher Alavi؛ Mohammad Mohammadi

8.

The Influence of Autonomy on Iranian EFL Learners’ Vocabulary Podcasting Tasks, Gain and Retention

دوره 7، شماره 25، تابستان 2019، صفحه 127-141
Atefeh Elekaei؛ Hossein Heidari Tabrizi؛ azizeh chalak

9.

The Relationship between Iranian Male and Female EFL Learners’ Critical Thinking Ability and Autonomy

دوره 6، شماره 12، تابستان 2013، صفحه 116-130
Nasser Ghafoori؛ Vida Javanshir

10.

ارزیابی میزان توانمندی روانشناختی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریزبا استناد به مدل توماس

دوره 5، شماره 20، زمستان 1391، صفحه 49-62
اسدالله خدیوی؛ علی‌اصغر کوشافر؛ جمیله خساره‌آناخاتون

11.

بررسی رابطه معنویت با خود کارآمدی در میان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلام آباد غرب از دیدگاه روانشناسی اسلامی

دوره 9، شماره 34، تابستان 1397، صفحه 7-28
امیر احمدی؛ شیرزاد امیری

12.

تأثیر حمایت از خودمختاری معلم و گرایش‌های علیتی خودمختار بر از خودبیگانگی تحصیلی دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم با نقش واسطه‌ای نیازهای روان‌شناختی اساسی

دوره 19، شماره 3، پاییز 1397، صفحه 90-100
جواد کیهان؛ مهدی کاظم زاده بیطالی



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.