1.

Iranian EFL Teachers' and Students' Perceptions towards the First Grade High School English Textbook (Vision1)

دوره 11، شماره 22، پاییز و زمستان 2018، صفحه 141-167
Farzaneh Khodabandeh؛ Rahman Mombini

2.

اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر هنرستانی تبریز

دوره 8، شماره 32، زمستان 1394، صفحه 9-18
ژیلا پورمحمد؛ خلیل اسماعیل پور

3.

اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختر هنرستانی تبریز

دوره 8، شماره 31، پاییز 1394، صفحه 93-102
ژیلا پورمحمد؛ خلیل اسماعیل‌پور

4.

اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی بر اهمال‌کاری تحصیلی و بهزیستی روانشناختی و اجتماعی دانش‌آموزان

دوره 6، شماره 47، تابستان 1397، صفحه 67-77
هنگامه کربلایی‌پور

5.

اثربخشی آموزش راهبردهای حافظه فعال بر انگیزش پیشرفت و عملکرد خواندن دانش‌آموزان نارساخوان مقطع ابتدایی

دوره 19، شماره 4، زمستان 1397، صفحه 124-136
طاهره رحیمی پور؛ فیروزه غضنفری؛ عزت اله قدم پور

6.

اثربخشی آموزش راهبردهای حافظه فعال بر بهبود عملکرد خواندن دانش‌آموزان نارسا‌خوان

دوره 18، شماره 4، زمستان 1396، صفحه 52-61
طاهره رحیمی پور؛ فیروزه غضنفری؛ عزت اله قدم پور

7.

اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر انگیزش تحصیلی و اضطراب امتحان در دانش‌آموزان

دوره 11، شماره 42، پاییز 1397، صفحه 13-36
حکیمه جلیل‌زاده؛ حیدرعلی زارعی

8.

اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی به شیوه نمایش‌ بر کمرویی و اضطراب‌اجتماعی دانش‌آموزان کمرو

دوره 7، شماره 53، زمستان 1398، صفحه 109-119
مهدی شمالی احمدآبادی؛ ناصر محمدی احمدآبادی؛ محسن سعیدمنش؛ عاطفه برخورداری احمدآبادی؛ فاطمه آقایی میبدی

9.

اثربخشی آموزش مؤلفه‌های خودکارآمدی بر افزایش خلاقیت دانش‌آموزان

دوره 3، شماره 3، زمستان 1392، صفحه 69-92
محمود ایروانی؛ ناصر صبحی قراملکی؛ داریوش مهرافزون

10.

اثربخشی بازخورد نوشتاری و شفاهی معلم بر یادگیری خودتنظیمی و پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی

دوره 13، شماره 49، تابستان 1395، صفحه 138-151
مرتضی جباریان گرو؛ معصومه خسروی؛ محمد علی محمدیفر

11.

اثربخشی ترسیم‎گری گروهی بر کاهش پرخاشگری دانش‌آموزان فزون‌کنش-پرخاشگر

دوره 13، شماره 49، پاییز 1395، صفحه 71-77
خدامراد مومنی؛ بیتا شلانی

12.

اثربخشی راهبرد یاددهی- یادگیری نقشه مفهومی در تدریس علوم بر خلاقیت دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی

دوره 6، شماره 4، بهار 1396، صفحه 1-26
رضا عظیم پور؛ محسن عیسوی؛ احسان عظیم پور

13.

اثر بخشی روش تدریس بدیعه پردازی بر خلاقیت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

دوره 6، شماره 1، تابستان 1395، صفحه 157-174
یوسف رسولی؛ ابوالقاسم عیسی مراد

14.

اثر بخشی مشاوره گروهی به شیوه شناختی- رفتاری بر کاهش علایم اضطراب دانش‌آموزان دختر دوره پیش دانشگاهی شهرستان شبستر

دوره 4، شماره 15، پاییز 1390، صفحه 13-24
یحیی عراقی؛ بهرام اصل‌فتاحی؛ فرزانه سیدغلامی

15.

اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر روی‌آورد شناختی-رفتاری در تغییر سبکهای دلبستگی دانش‌آموزان

دوره 8، شماره 29، پاییز 1390، صفحه 45-54
زهرا موسوی؛ قدسی احقر؛ حسن اسدزاده

16.

اعتباریابی الگوی مطلوب برنامه درسی مهارت‌های زندگی برای دانش‌آموزان مقطع متوسطه مراکز استعدادهای درخشان

دوره 13، شماره 3، پاییز 1398، صفحه 95-114
فریدون خضری؛ مصطفی قادری؛ فردین عبداللهی

17.

آموزش مهارتهای زندگی برای کاهش افسردگی

دوره 5، شماره 20، تابستان 1388، صفحه 297-306
علی امیری برمکوهی

18.

آموزش مهارت‌های زندگی در هنرستان‌ها: راهبردی ضروری و مؤثر جهت کاهش پرخاشگری و قلدری

دوره 10، شماره 40، زمستان 1396، صفحه 151-169
منصوره حاج حسینی؛ محمد خورسندی‌شیرغان؛ سعید زندی

19.

بررسی اثر بخشی استفاده از روش‌های قصه‌گویی بر افزایش هوش‌اجتماعی دانش‌آموزان دختر مقطع چهارم و پنجم ابتدایی در سال 91-90

دوره 8، شماره 29، بهار 1394، صفحه 21-29
سپیده داداش‌زاده؛ علیرضا پیرخائفی

20.

بررسی تأثیر آموزش مهارت‌های اجتماعی بر عزت نفس دانش‌آموزان دختر پایه سوم مقطع متوسطه تبریز

دوره 3، شماره 11، پاییز 1389، صفحه 47-64
سیّدداود حسینی‌نسب؛ جواد مصرآبادی؛ ناهید آقاجان‌زاده

21.

بررسی تأثیر آموزش مهارت‌های زندگی بر خلاقیت دانش‌آموزان

دوره 4، شماره 1، تابستان 1393، صفحه 189-200
موسی بندک؛ حسن ملکی؛ عباس عباس پور؛ صغری ابراهیمی قوام

22.

بررسی رابطه بین احساس امنیت اجتماعی و مشارکت اجتماعی در بین دانش‌آموزان متوسطه شهر شوط

دوره 7، شماره 23، تابستان 1393، صفحه 115-130
مهدی رضازاده؛ محمود علمی

23.

بررسی رابطه بین اهمال‌کاری و عزّت نفس با انگیزش پیشرفت دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه شهرستان کاشان

دوره 4، شماره 14، تابستان 1390، صفحه 151-164
فاطمه عوضیان؛ رحیم بدری؛ پرویز سرندی؛ زهره قاسمی

24.

بررسی رابطه بین نیاز به ساختار و خلاقیت هیجانی در دانش‌آموزان مقطع متوسطه شهر اصفهان

دوره 3، شماره 4، بهار 1393، صفحه 21-34
مریم صمدی؛ امیر قمرانی؛ عبدالحسین شمسی؛ مریم احمدزاده؛ سید حسین سیادتیان

25.

پیش‌بینی افسردگی براساس راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در دانش آموزان

دوره 11، شماره 47، تابستان 1395، صفحه 47-64
فرزانه سلیمی؛ ایلناز سجادیان

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد آخرین صفحه


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.