تعداد نشریات | 303 |
تعداد شمارهها | 5,854 |
تعداد مقالات | 47,170 |
تعداد مشاهده مقاله | 39,315,471 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 30,555,160 |
تعداد مقالات: 48 | ||||
1 | Iranian EFL Teachers' and Students' Perceptions towards the First Grade High School English Textbook (Vision1) | |||
دوره 11، شماره 22، پاییز و زمستان 2018، صفحه 141-167 | ||||
Farzaneh Khodabandeh؛ Rahman Mombini | ||||
2 | اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر هنرستانی تبریز | |||
دوره 8، شماره 32، زمستان 1394، صفحه 9-18 | ||||
ژیلا پورمحمد؛ خلیل اسماعیل پور | ||||
3 | اثربخشی آموزش خودتنظیمی بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر هنرستانی تبریز | |||
دوره 8، شماره 31، پاییز 1394، صفحه 93-102 | ||||
ژیلا پورمحمد؛ خلیل اسماعیلپور | ||||
4 | اثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر اهمالکاری تحصیلی و بهزیستی روانشناختی و اجتماعی دانشآموزان | |||
دوره 6، شماره 47، تابستان 1397، صفحه 67-77 | ||||
هنگامه کربلاییپور | ||||
5 | اثربخشی آموزش راهبردهای حافظه فعال بر انگیزش پیشرفت و عملکرد خواندن دانشآموزان نارساخوان مقطع ابتدایی | |||
دوره 19، شماره 4، زمستان 1397، صفحه 124-136 | ||||
طاهره رحیمی پور؛ فیروزه غضنفری؛ عزت اله قدم پور | ||||
6 | اثربخشی آموزش راهبردهای حافظه فعال بر بهبود عملکرد خواندن دانشآموزان نارساخوان | |||
دوره 18، شماره 4، زمستان 1396، صفحه 52-61 | ||||
طاهره رحیمی پور؛ فیروزه غضنفری؛ عزت اله قدم پور | ||||
7 | اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر انگیزش تحصیلی و اضطراب امتحان در دانشآموزان | |||
دوره 11، شماره 42، پاییز 1397، صفحه 13-36 | ||||
حکیمه جلیلزاده؛ حیدرعلی زارعی | ||||
8 | اثربخشی آموزش مؤلفههای خودکارآمدی بر افزایش خلاقیت دانشآموزان | |||
دوره 3، شماره 3، زمستان 1392، صفحه 69-92 | ||||
محمود ایروانی؛ ناصر صبحی قراملکی؛ داریوش مهرافزون | ||||
9 | اثربخشی بازخورد نوشتاری و شفاهی معلم بر یادگیری خودتنظیمی و پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی | |||
دوره 13، شماره 49، تابستان 1395، صفحه 138-151 | ||||
مرتضی جباریان گرو؛ معصومه خسروی؛ محمد علی محمدیفر | ||||
10 | اثربخشی ترسیمگری گروهی بر کاهش پرخاشگری دانشآموزان فزونکنش-پرخاشگر | |||
دوره 13، شماره 49، پاییز 1395، صفحه 71-77 | ||||
خدامراد مومنی؛ بیتا شلانی | ||||
11 | اثربخشی راهبرد یاددهی- یادگیری نقشه مفهومی در تدریس علوم بر خلاقیت دانشآموزان پایه ششم ابتدایی | |||
دوره 6، شماره 4، بهار 1396، صفحه 1-26 | ||||
رضا عظیم پور؛ محسن عیسوی؛ احسان عظیم پور | ||||
12 | اثر بخشی روش تدریس بدیعه پردازی بر خلاقیت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان | |||
دوره 6، شماره 1، تابستان 1395، صفحه 157-174 | ||||
یوسف رسولی؛ ابوالقاسم عیسی مراد | ||||
13 | اثر بخشی مشاوره گروهی به شیوه شناختی- رفتاری بر کاهش علایم اضطراب دانشآموزان دختر دوره پیش دانشگاهی شهرستان شبستر | |||
دوره 4، شماره 15، پاییز 1390، صفحه 13-24 | ||||
یحیی عراقی؛ بهرام اصلفتاحی؛ فرزانه سیدغلامی | ||||
14 | اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر رویآورد شناختی-رفتاری در تغییر سبکهای دلبستگی دانشآموزان | |||
دوره 8، شماره 29، پاییز 1390، صفحه 45-54 | ||||
زهرا موسوی؛ قدسی احقر؛ حسن اسدزاده | ||||
15 | اعتباریابی الگوی مطلوب برنامه درسی مهارتهای زندگی برای دانشآموزان مقطع متوسطه مراکز استعدادهای درخشان | |||
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 03 آذر 1398 | ||||
فریدون خضری؛ مصطفی قادری؛ فردین عبداللهی | ||||
16 | آموزش مهارتهای زندگی برای کاهش افسردگی | |||
دوره 5، شماره 20، تابستان 1388، صفحه 297-306 | ||||
علی امیری برمکوهی | ||||
17 | آموزش مهارتهای زندگی در هنرستانها: راهبردی ضروری و مؤثر جهت کاهش پرخاشگری و قلدری | |||
دوره 10، شماره 40، زمستان 1396، صفحه 151-169 | ||||
منصوره حاج حسینی؛ محمد خورسندیشیرغان؛ سعید زندی | ||||
18 | بررسی اثر بخشی استفاده از روشهای قصهگویی بر افزایش هوشاجتماعی دانشآموزان دختر مقطع چهارم و پنجم ابتدایی در سال 91-90 | |||
دوره 8، شماره 29، بهار 1394، صفحه 21-29 | ||||
سپیده داداشزاده؛ علیرضا پیرخائفی | ||||
19 | بررسی تأثیر آموزش مهارتهای اجتماعی بر عزت نفس دانشآموزان دختر پایه سوم مقطع متوسطه تبریز | |||
دوره 3، شماره 11، پاییز 1389، صفحه 47-64 | ||||
سیّدداود حسینینسب؛ جواد مصرآبادی؛ ناهید آقاجانزاده | ||||
20 | بررسی تأثیر آموزش مهارتهای زندگی بر خلاقیت دانشآموزان | |||
دوره 4، شماره 1، تابستان 1393، صفحه 189-200 | ||||
موسی بندک؛ حسن ملکی؛ عباس عباس پور؛ صغری ابراهیمی قوام | ||||
21 | بررسی رابطه بین احساس امنیت اجتماعی و مشارکت اجتماعی در بین دانشآموزان متوسطه شهر شوط | |||
دوره 7، شماره 23، تابستان 1393، صفحه 115-130 | ||||
مهدی رضازاده؛ محمود علمی | ||||
22 | بررسی رابطه بین اهمالکاری و عزّت نفس با انگیزش پیشرفت دانشآموزان دختر مقطع متوسطه شهرستان کاشان | |||
دوره 4، شماره 14، تابستان 1390، صفحه 151-164 | ||||
فاطمه عوضیان؛ رحیم بدری؛ پرویز سرندی؛ زهره قاسمی | ||||
23 | بررسی رابطه بین نیاز به ساختار و خلاقیت هیجانی در دانشآموزان مقطع متوسطه شهر اصفهان | |||
دوره 3، شماره 4، بهار 1393، صفحه 21-34 | ||||
مریم صمدی؛ امیر قمرانی؛ عبدالحسین شمسی؛ مریم احمدزاده؛ سید حسین سیادتیان | ||||
24 | پیشبینی افسردگی براساس راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در دانش آموزان | |||
دوره 11، شماره 47، تابستان 1395، صفحه 47-64 | ||||
فرزانه سلیمی؛ ایلناز سجادیان | ||||
25 | پیشبینی عملکرد تحصیلی بر اساس سرزندگی تحصیلی، انگیزش پیشرفت و خوشبینی تحصیلی در دانشآموزان | |||
دوره 14، شماره 60، پاییز 1398، صفحه 0-0 | ||||
ثمینه بهادری جهرمی؛ روحاله چراغپور؛ سهیلا پایان | ||||
|